Arinori - 2008-12-07 08:12:21

Klan Aburame



Członkiem tego klanu jest tajemniczy gość o imieniu Shino. Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie, jedynie z kilku retrospekcji mogliśmy się przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakre .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowonarodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.

Info
Umiejętności: Kontrola robaków
Wioska: Konoha - Gakure
Specjalizacje: Fuuton
Lider klanu: Hisaki

Jutsu klanowe

Mushi Yose no Jutsu


Chakra: 0
Opis: Od razu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią sie jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Jeżeli robak znajduje się na ciele przeciwnika wysysa 10pkt. chakry co rundę.

Genin - 50 robaków
Chunin - 100 robaków
Jounin - 180 robaków
S-Jounin - 250 robaków
Sanin - 350 robaków
Legendarny Sanin - 600
Kage - 1000 robaków
Lider klanu: 5000

Mushi Bunshin no Jutsu


Chakra: 400 x1
Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.

Mushi Kabe no Jutsu


Chakra: 600
Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.

Mushi Dama


Chakra: 2000
Opis: Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobić.

GotLink.pl