I Generacja
Genin: jutsu:3 silne jutsu:0 jutsu klanowe:2 Chakra: 5 000 Punkty Statystyk: 20 Wymagania:brak
Chunin: jutsu:4 silne jutsu:1 jutsu klanowe:3 Chakra: 8 000 Punkty Statystyk: 25 Wymagania:Uczestnictwo w egzaminie na chunina.
Jounin: jutsu:4 silne jutsu:3 jutsu klanowe:4 Chakra: 10 000 Punkty Statystyk: 30 Wymagania:Uczestnictwo w egzaminie na Jounina.
II Generacja
Legendarny Sannin: jutsu:5 silne jutsu:5 jutsu klanowe:4 Chakra: 15 000 Punkty Statystyk: 45 Wymagania:być uczestnikiem min.5 wypraw.
Akatsuki: jutsu:5 silne jutsu:5 jutsu klanowe:4 Chakra: 25 000 Punkty Statystyk: 35 Wymagania:być uczestnikiem min.5 wypraw.
ANBU: jutsu:6 silne jutsu:6 jutsu klanowe:4 Chakra: 15 000 Punkty Statystyk: 35 Wymagania:być uczestnikiem min.5 wypraw.
Hebi jutsu:5 silne jutsu:5 jutsu klanowe:wszystkie Chakra: 15 000 Punkty Statystyk: 35 Wymagania:być uczestnikiem min.5 wypraw.
III Generacja (Mistrz Gry)
Kage jutsu:6 silne jutsu:6 jutsu klanowe:wszystkie Chakra: 30 000 Punkty Statystyk: 40 Wymagania:znany szanowany,wspaniała wyobraźnia,umiejętność prowadzenia wypraw,
Akatsuki Master:
jutsu:6 silne jutsu:6 jutsu klanowe:wszystkie Chakra: 30 000 Punkty Statystyk: 40 Wymagania:znany szanowany,wspaniała wyobraźnia,umiejętność prowadzenia wypraw,
Droga do sławy: Genin \/ Chunin \/ Jounin / \ Anbu Akatsuki ---------- ----------- L.Sannin Hebi \/ \/ Kage Master 1.Zaczynacie jako genin, 2.Awans na Chunina, 3.Zostajesz mianowany Jouninem, 4.Wybierz drogę dobra (Anbu lub L.Sannin) zła (Akatsuki lub Hebi), 5.Jeżeli spełnisz wymagania dołącz do wybranej organizacji. 6.Jeżeli jesteś Sanninem lub Anbu spróbuj zostać kage . 7.Jeżeli jesteś Hebi lub Akatsuki spróbuj zostać Master Ninja
|