#1 2009-01-02 19:04:13

Arinori

http://www.imageshare.web.id/images/t9f021rrkjcgolp1u5d.jpg

Punktów :   

Naruto-Arena (rozmowa ogólna)

Wypowiadajcie sięna temat N-A


Imie: Arinori
Wioska: Chmur
Klan: Shiro

Jutsu:

Umiejętności: Jutsu jedną ręką
Pieniądze:10 000
Chakra: 4000
Ekwipunek:4 noże kunai, katana, 10 shuriken

Statystyki;
Zręczność:5
Szybkość:5
Reakcja:5
Celność: 5

Offline

 

#2 2009-01-10 12:24:10

Kakuzu

http://www.imageshare.web.id/images/ju2aa22pw73h1gchw9d.jpg

Punktów :   

Re: Naruto-Arena (rozmowa ogólna)

Mój nick to madara12


- - - - - - - - -  - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sygna Kakuzu

Hokuto[Gwiazda Północna]- Pierścień noszony przez Kakuzu. Jego użytkownik posiada w sobie cztery serca, które trzeba zniszczyć żeby go zabić. Dodatkowo daje możliwość wydłużania i przyszywania utraconych części ciała[max 10 razy na walkę]. Podnosi chakre o połowe podstawowej.


Ninja z Wioski Ukrytej we chmurach
Ranga:Akatsuki
Chakra: 30k(z opaską Jirayi=45k z pierścieniem 67k z CSN 1 lvl=134k a z CSN 2 lvl=402k)
Złoto:63k
Natura chakry:Doton
Ekwipunek: 10 shurikenów 1 kunai, katana,opaska Jirayi,kapelusz akatsuki i płaszcz akatsuki,maska tobiego,ciężarki
Zwierzaki:
Na Sobie:opaska Jirayi,katana,maska tobiego,kapelusz akatsuki i płaszcz akatsuki,ciężarki
Jutsu:

Ikadzuchi no Kiba


Chakra: 500
Opis: Jutsu polega na sprowadzeniu na przeciwnika piorunu z nieba.



Mugen Saijin Daitoppa

Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem, który wypuszczamy z ust. W przeciwieństwie do zwykłego podmuchu ten potrafi wyrządzić wiele szkód, a także zabić.
Chakra: 1200


Katon Karryuu Endan(Potężna kula ognia)


Jest to bardzo silne jutsu żywiołu ognia.
Polega na wciągnięciu do płuc ogromnej ilości powietrza i zmieszania go z chakrą.
W rezultacie po wypuszczeniu ogień ma niszczycielską siłę, i olbrzymi zasięg
chakra:1000


Ryuuka no Jutsu

Chakra: 800
Opis: Tworzymy małego ognistego smoka (a przynajmniej płomień o lekko smoczym kształcie) szybko przemieszczającego się w danym kierunku.



Teppoudama


Technika polega na wypluciu z ust wodnego pocisku. Pocisk ten osiąga dość dużą szybkość przez co nie łatwo go uniknąć.
Chakra: 500


Kirigakure no Jutsu(Ukrycie we Mgle)

Technika polegająca na wywołaniu mgły, która roztacza się nad pobliskim terenem.Ta technika w połączeniu z doskonałym maskowaniem stwarza idealne szanse dla skrytobójców. Jedynym Minusem jest obowiązkowa obecność wody.
Chakra: 700


silne techniki:

Chidori
Ninja wykonuje 3 pieczęcie, po czym ręce opuszcza nad ziemię i po pewnym czasie zaczyna się pojawiać świecąca kula, o potężnej elektrycznej sile. Podczas wykonywania ataku słychać jazgot 1000-ca ptaków. Przeciwnik trafiony tym potężnym jutsu-umiera.

Chakra: 5000



Moku Bunshin No Jutsu
Prosta technika Mokuton, bardzo podobna do Kage Bunshin no Jutsu.
Za jej pomocą Yamato tworzy swoich idealnych sobowtórów (produkując ich z drewna, które wyrasta z jego ciała), których najczęściej wysyła na zwiady terenu.
Replikacje są w całości stworzone z drewna, mimo że niczym nie różnią się od tych stworzonych za pomocą Kage Bunshin.
Klony potrafią samodzielnie używać technik, a ich ogólne umiejętności są przybliżone do tych, które ma oryginał.

Chakra: 500 za jednego


Yomi Numa
Technika żywiołu ziemi, za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko.
Rozmiar i głębokość bajora zależy od poziomu umiejętności używającego i stanu jego zdrowia - po prostu, im lepszy ninja, tym większe bagno.

Chakra: 4.000



Sabaku Taisou(Pustynna Msza Żałobna)

Użytkownik na polu pełnym piachu używa go aby wywołać kilka dosyć dużych fal o dużej prędkości, które mogą zmiażdżyć ciało przeciwnika, to jak zostaną użyte zależy od ninja który używa tego jutsu.
Chakra:8 000







Jutsu klanowe:
Kage Mane No Jutsu(600)
Ranga: D
Chakra: 600
Opis: Podstawowa technika klanu Nara. Osoba wydłuża swój cień a następnie łącząc go z cieniem przeciwnika przejmuje nad nim kontrole. Jednak ta technika ma swój limit zasięgu i czasu używania ponieważ wymaga sporo chakry. Można jednak wydłużyć swój cień korzystając z cieni obiektów takich jak drzewo.



Kage Kubi Shibari no Jutsu(Kage Nui) (1000)
Ranga: C
Chakra: 1000
Opis: Technika dzięki której osoba może uśmiercić wroga złapanego w technikę cienia. Ręka z cienia przemieszcza się po przeciwnika a następnie dusi wroga.



Kage Mane Shuriken no Jutsu (1500)
Ranga: B
Chakra: 1500
Opis: Technika polega na połączeniu dowolnej broni z własnym cieniem, nadając jej właściwości takie same jakie ma nasz cień przy technice Kage Mane. Skutkiem jest to, że ta broń rzucona tak, aby przybiła cień wroga do ziemi paraliżuje go tak samo jak nasz cień przy Jutsu Kage Mane



Kage Nui 400x1
Ranga: B
Chakra: 400 x1
Opis: Rozwinięta forma Kage Mane. Osoba może podnieść swój cień w górę i dzięki temu rzucać we wroga broniami bądź łatwiej go złapać.Maksymalnie możęmy rozgałęzić swój cień na 10 części


Kage Yose No Jutsu
Ranga: A
Chakra: 10 000
Opis:Ostateczna forma Kage Mane . Użytkownik może swoim cieniem manipulować w każdy sposób , czyli oderwać go od ziemi i usztywnić by zrobić np. broń czy też owinąć nim przeciwnika po czym zmiażdżyć. Tak jak w przypadku Kage Nui można cieniem przebić przeciwnika lecz w tym przypadku ilość 'cieni' która manipulujemy jest nieograniczona !



Demon:
Umiejętności:Żabi Mędrzec, CSN 1 & 2 lvl
Kekkei Genkai:MANGEKYOU SHARINGAN aktywacja(8k) utrzymywanie(4k)
Klan:Nara
Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Walki zremisowane(nierozstrzygnięte): 0

~Celność:20(z maską tobiego (25) i CSN 1 & 2 lvl (35))
~Szybkość:20 (CSN 1 &2 lvl (30) i z maską tobiego (35),płaszcz aka (40),z ciężarkami(50))
~Zręczność:20(maską tobiego (25),CSN 1 & 2 lvl 35))
~Reakcja:20(z maską tobiego (25) i CSN 1 & 2 lvl (35) i kapeluszem akatsuki (40) i Mangekyou Sharingan (55))

Offline

 

#3 2009-01-10 15:01:46

Arinori

http://www.imageshare.web.id/images/t9f021rrkjcgolp1u5d.jpg

Punktów :   

Re: Naruto-Arena (rozmowa ogólna)

Mamy się wypowiadać a nie pisać Nicki od tego jest 2 wątek.Tym razem nie dam ci warna.


Imie: Arinori
Wioska: Chmur
Klan: Shiro

Jutsu:

Umiejętności: Jutsu jedną ręką
Pieniądze:10 000
Chakra: 4000
Ekwipunek:4 noże kunai, katana, 10 shuriken

Statystyki;
Zręczność:5
Szybkość:5
Reakcja:5
Celność: 5

Offline

 

#4 2009-01-10 15:18:39

Kiba

http://www.imageshare.web.id/images/8kfue8dueu3mh2y2iem0.jpg

Punktów :   -1 

Re: Naruto-Arena (rozmowa ogólna)

Trudna gra, jakaś j***** strategia


zły Ninja z Wioski Ukrytej we deszczu


Ranga: Chunin
Chakra: 10 000


Ekwipunek: 10 shurikenów , 2 kunai
Zwierzaki:
Na Sobie:
Jutsu:
-Kawarimi no jutsu (4000/2000)
-Kage Bunshin no Jutsu-250 za klona
-Henge no Jutsu-250Ch
-Katon Karryuu Endan-1500Ch
-Nemuri-750Ch
Silne Jutsu:
Yomi Numa (4000)
Własna technika:
Demon:
Umiejętności:
Kekkei Genkai:Hyouton (1 lev. 1000/500)
Klan: Inuzuka
-Shikyaku no Jutsu (300)
-Tsuuga (600)
Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Walki zremisowane(nierozstrzygnięte): 0
25 punktów
np.
~Celność:5
~Szybkość:8
~Zręczność:5
~Reakcja:7



-Przyjaciele:
-Charakter: Brutalny ninja
-Mój cel Zostać Spammasterem

Offline

 

#5 2009-01-22 11:58:44

Re: Naruto-Arena (rozmowa ogólna)

mmm.... najlepsza strategia to:
Hinata
Tenten
i ktoś kto wymaga albo gen albo losowej

a co do samej gry fajna ale trudna


Zły ninja z Wioski Ukrytej we Mgle

Ranga: chunin
Chakra:  7000
Natura chakry: Suiton , Fuuton
Kasa: 14000

Ekwipunek: 10 shurikenów , 2 kunai, 2 Pigułki Soldier Pils
Zwierzaki: Rękawica
Na Sobie: Rękawica, 2 Pigułki Soldier Pils

Klanowe jutsu: Arichidi ohose,Antidotum

Jutsu: Tsubame Fubuki,Shunshim no jutsu,Mizu Tensou no Jutsu,Hakke Hyakunijuuhachishou,Kirigakure no Jutsu

Silne Jutsu:

Własna technika:
Demon:
Umiejętności: Kontrola lodu

Kekkei Genkai: Snowingan

Klan: Shiro

Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Walki zremisowane(nierozstrzygnięte): 0
np.
~Celność: 5
~Szybkość: 8
~Zręczność: 2
~Reakcja: 3
Punkty walki: 40

Offline

 

#6 2009-01-23 15:46:11

Re: Naruto-Arena (rozmowa ogólna)

moj skład to
Neji
Kankuro
naruto s


Dobry Ninja z wioski ukrytej w Skale

Ranga: Uczeń Akademi
Chakra: 5000

Ekwipunek: 10 shurikenów , 2 kunai
Zwierzaki:
Na Sobie:
Jutsu:Kawarimi no jutsu(500), Doryuu Taiga(1.000),Shunshim no jutsu(500)
Silne Jutsu:
Własna technika:
Demon:
Umiejętności:
Kekkei Genkai:
Klan:Uchiha
Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Walki zremisowane(nierozstrzygnięte): 0

~Celność:3
~Szybkość:5
~Zręczność:3
~Reakcja:4
Punkty Walki:40

Offline

 

#7 2009-01-27 18:23:44

Re: Naruto-Arena (rozmowa ogólna)

Gra fajna ale nudzi się z czasem

Offline

 

#8 2009-01-31 15:10:18

Gaara

http://www.imageshare.web.id/images/k4ibtq6sc05i4e65eg9.jpg

Punktów :   

Re: Naruto-Arena (rozmowa ogólna)

gralem tam kiedys ale przegralem 30 razy i mi sie odechcialo be niewiedzialem co i jak


Ninja z Wioski Piasku
Ranga: Genin
Chakra: 7000
Złoto:3000

Ekwipunek: 10 shurikenów , 2 kunai
Zwierzaki:
Na Sobie:

Jutsu:
Suna Shigure(2,000)
Kawarimi no jutsu(2,000 lub 4,000bez pieczeci)
Wiatrowa ucieczka- piaskowa chmura(10,000 x 1,000)
Mugen Sajin Daitoppa(1,200)
Sabaku Sousou(400)

Silne Jutsu:

Własna technika:

Jutsu Klanowe:
Mushi Yose no Jutsu(50robakow)
Mushi Bunshin no Jutsu(400x1)


Demon:
Umiejętności:
Kekkei Genkai:
Hyouton(1,000 x 500)

Klan:
Aburame

Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Walki zremisowane(nierozstrzygnięte): 0
   
Punkty Statystyk:
celnosc:2
reackja:9
szybkosc:7
zrecznosc:2

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl